Кафедри

Процька Світлана Миколаївна

Protska

 

Процька Світлана Миколаївна

google scholar       4807 publons logof2a 1600       kak poluchit orcid id avtora 1 1     eee

Посада: доцент кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики.

Науковий ступінь, вчене звання: Кандидат педагогічних наук (2019 р.), доцент (2021 р.).

Освіта: Закінчила Київський міський педагогічний університет імені Б.Д.Грінченка (2009 р.),  Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (2010 р.).

Викладає дисципліни: «Освітня політика», «Управління ІТ-структурою освітньої установи», «Експертиза інновацій в освіті» для студентів ОС «магістр», «Інноваційні технології навчання і виховання» для студентів ОС «бакалавр».

Професійний і науковий інтерес: освітня політика,ІКТ в освіті; комп'ютерно орієнтована методика формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів-філологів.

Член групи забезпечення ОПП 011 Освітні, педагогічні науки. Освітня політика

 

Публікації у закордонних виданнях, проіндексованих у базах даних Web of Science Core Collection та/або Scopus:

Web of Sciense:

1.Бобрицька В. І., Процька С. М. Формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих технологій. Інформаційні технології і засоби навчання. 2017. Том 58 (№ 2). С.59-66. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v58i2.1644

2.Bobrytska V. I., Prots’ka S. М. Formation of Professional Competencies of the Future Teachers by means of a Computer-based Methodology: Investigational Appoach. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Том 67 (№ 5). Р. 121-133. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v67i5.2307

Scopus:

3.Bobrytska, V. I., Reva, T. D., Protska, S. M. & Chkhalo, O. M. (2020). Effectiveness and Stakeholders’ Perceptions of the Integration of Automated E-Learning Courses into Vocational Education Programmes in Universities in Ukraine. International Journal of Learning, Teaching, and Educational Research Vol. 19, No. 5, pp. 27-46, May 2020.https://doi.org/10.26803/ijlter.19.5.3

 

Публікації у фахових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

1. Процька С.М. Комп’ютерно орієнтована методика формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів-філологів: особливості впровадження. Освітній дискурс: збірник наукових праць / Голов. ред. О.П. Кивлюк. Київ: «Видавництво «Гілея», 2018. Вип. 9 (11-12). С. 19–31.

2. Бобрицька В.І., Процька С.М. Організаційно-педагогічні умови використання електронних навчальних курсів в освітньому процесі закладів вищої освіти України. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. Київ: Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2019. Вип. 2 (15). С. 19–24. DOI:10.18372/2411-264X.15.14394

3. Процька С.М. Мережні ІКТ як основа комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр. Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. / редкол.: Огнев’юк В.О., Хоружа Л.Л. та ін. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. Випуск 27. С. 105–108.

 

Наявність виданого підручника, навчального посібника або монографії:

  1. Андрущенко В.П.,  Вернидуб Р.М., Бобрицька В. І., Вашкевич В.М., Процька С.М. Освітня політика [навч. посіб. для самостійної роботи студентів другого (магістерського) рівня усіх спеціальностей НПУ імені М.П. Драгоманова / за заг. ред. акад. В.П. Андрущенка. Київ, Україна: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вид-во: К.: ФОП Ямчинський О.В. 492 с.
  2. Бобрицька В.І., Процька С.М. Комп’ютерно орієнтована освіта майбутніх філологів: навчально-методичний посібник для студентів ЗВО. Полтава: Скайтек, 2016. 136 с.

 

Організаційнва робота: 

Вчений секретар Вченої ради Історико-філософського факультету.

 

Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання:

1.       Бобрицька В.І., Процька С.М. Комп’ютерно орієнтовна освіта майбутніх філологів: [навчально-методичний посібник для студентів ЗВО]. Полтава: Скайтек, 2016. 136 с.

2.    Бобрицька В. І., Процька С.М. Силабус навчальної дисципліни «Освітня політика» для студентів другого (магістерського) рівня для усіх спеціальностей НПУ імені М. П. Драгоманова. Київ, Україна, 2020. Вид-во: К.: ФОП Ямчинський О.В. 2020. 36 с.

3. Процька С.М. Силабус навчальної дисципліни «Управління ІТ-структурою освітньої установи» для студентів другого (магістерського) рівня ВО Галузі знань: 01 Освіта/Педагогіка (Спеціальність: 011 «Освітні, педагогічні науки»), освітньо-професійна програма «Освітня політика». Київ, Україна: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вид-во: К.: ФОП Ямчинський О.В.  2020. 36 с.

4. Процька С.М. Силабус навчальної дисципліни «Експертиза інновацій в освіті» для студентів другого (магістерського) рівня ВО Галузі знань: 01 Освіта/Педагогіка (Спеціальність: 011 «Освітні, педагогічні науки»), освітньо-професійна програма «Освітня політика». Київ, Україна: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вид-во: К.: ФОП Ямчинський О.В.  2020. 36 с.

 

Наявність науково-популярних та/або консультаційних (дорадчих) та/або дискусійних публікацій з наукової або професійної тематики:

1. Protska S.M. Computer oriented methods of formation of professional competence of future teachers of philology in the structure of open education. European humanities studies: State and Society. EUROPEJSKIE STUDIA HUMANISTYCZNE: Panstwo i Spoleczenstwo. 2017. T. 5. Р. 132–143.

2. Процька С.М. Феномен особистісного самовизначення майбутнього філолога в умовах комп’ютерно орієнтованої освіти. Sophia Prima: діалог вічного повернення, 2018, № 1 (1), с. 77-81.

3. Процька С.М. Модель формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих ІКТ. Матеріали Звітної наукової конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України, присвяченої 25 річниці НАПН України (м. Київ, 28 березня 2017 р.) URL: http://conf.iitlt.gov.ua/Conference.php?h_id=15

4. Процька С.М. Освітня політика у сфері комп’ютерно орієнтованої освіти майбутніх учителів-філологів: нормативний аналіз. Матеріали ІІІМіжнародн. наук.-практ конф. «Концептуальні, методологічні та практичні проблеми соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики» (м. Київ, 24 квітня 2019 р.). Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019. С. 88–96.

5. Процька С.М. Правові засади формування професійних компетентностей бакалаврів філологів в умовах комп’ютерно орієнтованої освіти. Формування державної освітньої політики: філософські, теоретичні та прикладні аспекти / за ред. В.П. Андрущенка. Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. Тематичний випуск: збірник наукових статей. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. С. 124–127.